Често задавани въпроси (FAQ)

Защо не виждам някои часови диапазон, в който желая да направя поръчка за доставка?

В случай, че не виждате часови интервали в избрания от вас конкретен ден, то всички часове са вече заети. Изберете следващ удобен за вас ден със свободни часови интервали. 

 

За да обработим и доставим Вашата поръчка навреме, ние планираме и координираме изпълнението на всички такива за деня и съответно, ако някой часови диапазон е вече максимално натоварен, той няма да се показва за съответния ден. Това означава, че той вече е зает. Вие ще виждате винаги първия свободен и възможен за доставка диапазон.

Как по-лесно да търся продукт?

С онлайн Супермаркет SUPERMAGPLOVDIV.BG  Ви предлагаме голямо разнообразие от над 10 000 хранителни и нехранителни продукта. За Ваше улеснение те са внимателно подбрани и разположени в различни категории, а за да ви бъде още по-лесно и удобно когато търсите конкретен продукт, може да се възползвате от нашата търсачка. Всички продукти и марки са само на Български език.

Мога ли да направя поръчка, ако не съм регистриран потребител или е необходима предварителна регистрация?

Да, Вие имате възможността да направите и завършите поръчката, дори и да не сте регистриран потребител на платформата SUPERMAGPLOVDIV.BG. В този случай при финализиране на поръчката е необходимо да въведете имена, телефон, адрес за получаване и email адрес, които са ни нужни да изпълним и доставим коректно поръчката Ви. Все пак, регистрирането ще Ви отнеме не повече от 20 секунди и е еднократно, а ще Ви донесе само много ползи като промокодове за отстъпки и бонуси, бюлетини с актуални промоции, оферти, участия в организирани томболи с различни награди, индивидуализирани предложения, следене на поръчки, бързо избиране на предишни заявки без да търсите същите артикули отново в магазина и много други привлекателни изненади?

Мога ли да поръчам доставка за друго населено място и на какви цени ще получа продуктите?

Да, можете! Ние от онлайн супермаркет  SUPERMAGPLOVDIV.BG Ви предлагаме  възможност да получите Вашата поръчка и до друго населено място в България с доставка от избрана от Вас куриерска фирма. Поради естеството на някои продукти, при този начин на доставка няма да може да се приемат поръчки от следните  категории: Свежи храни, Замразени храни и Готова храна.

 

Вие ще заплатите единствено стойността на Вашата поръчка и ТАКСАТА за доставка на избраната от Вас  куриерска фирма, БЕЗ ДРУГИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗХОДИ.

 

Поръчката Ви ще бъде придружена със списък на продуктите от направената от Вас  онлайн поръчка с фискален бон и фактура, в случай че Вие сте пожелали такава.

 

Кога мога да получа поръчката, има ли минимална сума за заявка и каква е цената за доставка?

Към момента ние извършваме доставки всеки ден (без неделя ) в интервала между часовете 12:00 до 19:30 часа, като Вие може да избирате кога да Ви бъде  доставена поръчката между 5 часови интервала.

 

Само поръчки, направени до 11:00 часа сутринта в деня на доставката, ще могат да Ви бъдат доставени още в същия ден в избран от Вас удобен часови интервал след 16:30 часа.

 

Няма определена минимална сума за заявка. Всички посочени цени в онлайн магазин SUPERMAGPLOVDIV.BG  са с включен ДДС и без разходи за доставка. Цената за доставка не влиза в сумата на Вашата поръчка!

 

Цената на доставка зависи от сумата на направената поръчка:

 

- при поръчка на стойност от 20.00 лева до 69.99 лева – 3.99 лева;

- при поръчка на стойност над 70 лева – БЕЗПЛАТНА.

Мога ли и как да добавя други продукти, в завършена вече поръчка?

Ако вече сте направили поръчка, но сте забравили или решите да добавите друг артикул трябва само да се свържете с нас на email: info@supermagplovdiv.bg или на тел: 0899602333. Много е важно да посочите номера на поръчката, името си, желания продукт и неговото количество. Ние ще го добавим към поръчката и няма да заплащате допълнителна такса за доставка, а дори ако поръчката Ви надвиши стойност над 70 лева доставката ще Ви бъде  БЕЗПЛАТНА.

 

Така Вие може да добавяте продукти до 11:00 часа в деня на доставката. За други дни на доставка няма такова часово ограничение за добавяне на артикул.

Мога ли да поръчам по телефона?

Към момента не предлагаме тази възможност. Поръчки се приемат само през онлайн платформата ни. При възникнали въпроси винаги бихте могли да се свържете с наш служител на телефон 0899602333 от 9:00 до 19:30 часа от понеделник до събота включително.

Мога ли да помоля за точен час за доставка?

Доставката Ви се извършва в избран от Вас часови диапазон от 90 минути и не можем да гарантираме за конкретен час на доставка в този период. Всеки ден доставчиците ни се движат по планирани маршрути, които зависят от натовареността и трафика за този часови диапазон. Винаги при финализиране на поръчката Ви има графа за коментар и там може да запишете конкретно желан час и при възможност доставчикът винаги ще се съобрази с Вашето желание.

До къде се доставя поръчката?

Моля, имайте предвид, че към момента доставяме стоки само за територията на гр. Пловдив, с.Марково и с.Белащица!

 Доставчика от платформата на електронен магазин SUPERMAGPLOVDIV.BG ще изпълни Вашата поръчка до главния вход на адреса за доставка. По Ваше желание доставчикът може да донесе поръчката Ви до адреса за доставка, например до определен офис, етаж в жилищен блок или до кухнята Ви, но само ако има Вашето позволение и счита, че това е безопасно и възможно да се направи, така както Вие желаете. Ние винаги си запазваме правото да доставяме само до главния вход на адреса за доставка.

Ще получа ли обаждане за потвърждаване на поръчката и доставката?

Ще получите обаждане за потвърждаване само, когато поръчате за първи път. След като веднъж сме се уверили във валидността на вашата регистрация, няма да Ви безпокоим повторно. След това наше обаждане ще получавате потвърждение за всяка следваща поръчка само по електронната Ви поща, а доставчика ще Ви се обажда 15 минути преди да бъде на адреса и още веднъж след като вече е там.

Мога ли да откажа направена поръчка?

Да, може да откажете направена поръчка до 9:00ч. сутринта в деня на доставка, като ни уведомите на телефон 0899602333 или ни пишете на info@supermagplovdiv.bg.

Как се процедира, ако изпусна доставката?

Доставчика ще позвъни на посочения  в заявката Ви телефон 15 минути преди да бъде на адреса, а също така и когато пристигне там. В случай, че не успее да установи контакт с Вас, той ще трябва да продължи по останалите адреси. Ако не сте в къщи или не сте успели да отговорите на доставчика, Ви молим възможно най-скоро да се свържете с него или с нас на телефон 0899602333. Ние ще се постараем при възможност да се върнем при Вас по-късно същия ден, но Вие ще трябва да заплатите допълнително 3 лева за доставката.

Свежи и пресни ли ще бъдат продуктите, които ще получа?

Водим се от принципа:

 „ Ако Ние не бихме си го купили, то не бихме го избрали за Вас!”

 

Всички Ваши продукти ще бъдат внимателно подбрани и старателно пакетирани единствено във верига Супермаркети БББ, и то в деня на Вашата доставка. В случай, че сте оставили коментар относно някои от стоките, ние ще се съобразим с Вашите изисквания. С цел да запазим свежестта и качеството на продуктите по време на транспортиране, извършваме доставки със специално оборудвани хладилни автомобили одобрени от БАБХ – Българската Агенция по Безопасност на Храните.

Какво да направя, ако в поръчката открия продукти с лошо качество или изтекъл срок на годност?

Препоръчваме Ви винаги при приемането на поръчката, да я проверявате още при доставката заедно с доставчика. Ако откриете,че има такива продукти те веднага ще бъдат премахнати и приспаднати от стойността на Вашата заявка. В случай, че това Вие го установите по-късно (в рамките до 24 часа) от получаването, молим да се свържете с нас незабавно на email: info@supermagplovdiv.bg или на тел: 0899602333, за да можем да Ви заменим продукта и да го върнем за рекламация.

Замразявате ли готовата храна и има ли прибори?

Всичко, което доставяме, сме приготвили и пакетирали с огромно старание в същия ден!

Прибори за еднократна употреба и салфетки ще са включени в доставката само, ако Вие поръчате  да има такива. Ще получите и втора торбичка, за да си изхвърлите отпадъка в нея!

Как се процедира, ако има разлика в грамажите между доставените и поръчаните продукти?

В магазина има много артикули, които се продават в насипно или пакетирано състояние с грамаж който не е точен. Те са отбелязани в обяснението към артикула, че е теглови, посочената цена е винаги за 100гр, грамажа е приблизителен и може да варира до 10%, и Вие ще бъдете таксувани винаги само за точния грамаж, който ще получите. Посочено е също и приблизителното минимално количество което може да се поръча.

 

Избирайки количество 1, Вие ще поръчате 100 гр., избирайки 2, поръчвате 200 гр.и.т.н.

 

При подготвяне на Вашата заявка, ние винаги ще се стремим да изпълни максимално точно заявеното от Вас количество.

Какво да направя, ако установя, че получената стока не отговаря на изображението в сайта?

Снимките в платформата за електронна търговия SUPERMAGPLOVDIV.BG са с илюстративен характер. Артикулите имат описание и каталожен номер. Винаги може да проверите дали съвпада този номер (изписан е в стоковата разписка, с която получавате доставката) с този, който сте поръчали. При разминаване или някакво съмнение Ви молим  да се свържете с нас на email: info@supermagplovdiv.bg или на тел: 0899602333, и при установена неточност ще Ви заменим продукта без да заплащате разходи за доставка.

На какви цени ще получа продуктите от поръчката?

Наш ексклузивен партньор са Верига Супермаркети БББ. Всички цени в онлайн магазина са еднакви с тези във физическия магазин. Цената за обработка на поръчка е 2% /два процента/ от стойността на поръчката и се определя отделно и изрично от цената на стоките. Периода на промоция на артикулите в акция  е седем дни / започва от всяка Сряда и завършва във Вторник включително/ и е един същ с този в Супермаркети БББ. С цел да Ви доставим максимално свежи продукти, Вашата заявка се подготвя  в избрания от Вас ден за доставка. За цена на продуктите се приема, тази която е обявена в деня на доставка в онлайн магазина.

Какви са начините на плащане в онлайн магазина?

Към момента Вие може да платите Вашата поръчка по два начина:

 

- в брой на място при самата доставка;

- чрез дебитна или кредитна карта на място при самата доставка.

 

Важно!

При плащане с карта, Ви молим да напишете в графа Бележка на клиента: с карта

Може ли да получа данъчна фактура на юридическо лице /фирма, какво трябва да направя?

Да. Издаваме данъчни фактури и ако искате да Ви бъде издадена фактура  на юридическо лице /фирма е необходимо при завършване на поръчката да попълните коректно формата с данни на Юридическо лице. В случай, че след като сте регистрирали своята поръчка сте установили, че въведените данни не са коректни и желаете да ги промените трябва да се свържете с нас на email: info@supermagplovdiv.bg или на тел: 0899602333

Как мога да използвам промокодове за отстъпка?

След финализиране на поръчката има раздел „ Код за отстъпка”, където е необходимо да въведете само името на Промокода и да изберете „Провери”. В зависимост от това за какво се отнася той, ще го видите отразен във Вашата поръчка.

Други въпроси?

Ако имате въпроси или проблеми свързани с предлаганата от нас услуга или продукти и не намирате техните отговори или решения сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас на email: info@supermagplovdiv.bg или на тел: 0899602333 и ще получите  компетентен отговор или насока.

 

Приятно пазаруване със SUPERMAGPLOVDIV.BG !

 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас